[vc_row][vc_column][vc_column_text]

FAQ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου online;” tab_id=”1634228859200-0bfaa07e-a6a0″][vc_column_text]Κάνοντας κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει μεταφέρεστε στην σελίδα του όπου μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε για να αποφασίσετε αν είναι κατάλληλο για εσάς (φωτογραφίες, αναλυτική περιγραφή, οδηγό μεγεθών, κωδικό και τιμή). Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Επιλέξτε το χρώμα και κατόπιν το ιδανικό για εσάς μέγεθος και πατήστε  ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ . Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά προχωρήστε με ασφάλεια στην καταχώρηση της παραγγελίας είτε ως επισκέπτης είτε ως μέλος.

Επιλέξτε στο Βήμα 1 έναν από τους τρόπους Παραλαβής και συμπληρώστε τα στοιχεία σας.

Επιλέξτε στο Βήμα 2 έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής: Αντικαταβολή, Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα, PayPal, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
Πατήστε το κουμπί  ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΩΡΑ!  για να καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Σύντομα θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Καθίστε αναπαυτικά και σύντομα τα αγαπημένα σας προϊόντα θα είναι στα χέρια σας ενώ θα σας κρατάμε ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας![/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;” tab_id=”1634228859217-3e47dad1-d39c”][vc_column_text]

Φυσικά, πολύ εύκολα & γρήγορα ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2410535186 (για την καλύτερη & γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας ιδανικό θα ήταν να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε), Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-20:00 και Σάββατο 09:00-19:00, εκτός αργιών.
  2. Απαντήστε στις ερωτήσεις του εκπροσώπου μας σχετικά με τα στοιχεία σας. Θα ερωτηθείτε για το ονοματεπώνυμο, την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση παράδοσης, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό, και τον τρόπο πληρωμής που θέλετε να επιλέξετε μεταξύ αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης.

Θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με sms.

 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook/ Instagram/ email/ φόρμας επικοινωνίας;” tab_id=”1634228964508-3a81bce6-0f20″][vc_column_text]

Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη, απλά ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

 

  1. Στείλτε μας το μήνυμα / email σας ή συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας αναγράφοντας ότι επιθυμείτε να παραγγείλετε και δίνοντάς μας τα παρακάτω στοιχεία:
    – κωδικό, χρώμα και μέγεθος προϊόντος
    – ονοματεπώνυμο
    – πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση αποστολής
    – τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό
    – τρόπο πληρωμής επιλέγοντας ανάμεσα σε αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση
  2. Θα σας καλέσουμε ή θα απαντήσουμε στο μήνυμά/ email σας προκειμένου να επιβεβαιώσουμε την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με sms.

 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;” tab_id=”1634228984213-e812ed4e-173f”][vc_column_text]

Ναι! Από το καλάθι αγορών μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Aν την έχετε ήδη ολοκληρώσει τότε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου” tab_id=”1634229004260-68b93552-da8f”][vc_column_text]

Ναι! Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αποστέλλοντας email / μήνυμα μέσω Facebook / Instagram / φόρμας επικοινωνίας με τον κωδικό παραγγελίας και την ένδειξη ακύρωση παραγγελίας ή επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;” tab_id=”1634229038752-0e70cbec-ef11″][vc_column_text]

Αφού πραγματοποιήσετε την online παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης. Aν δεν το λάβετε, κι αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ενδεχομένως κατανεμηθεί αντί στο inbox στα ανεπιθύμητα / spam (ή για τους κατόχους gmail ενδεχομένως και στο tab των προωθήσεων / promotions), επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ποιους τρόπους πληρωμής διαθέτει η Realest” tab_id=”1634229078772-bf596c5f-daed”][vc_column_text]

  • Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον διανομέα.
  • Σημείωση: η πληρωμή στον διανομέα μπορεί να γίνει μόνο με μετρητά. Για να μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ μετρητών και χρήσης πιστωτικής / χρεωστικής Visa/ Mastercardκάρτας επιλέξτε παραλαβή από το πλησιέστερο σε εσάς.
  • PayPal: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας θα συνδεθείτε αυτόματα με τον PayPal λογαριασμό σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
  • Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε με ασφάλεια τα στοιχεία της πιστωτικής / χρεωστικής Visa / Mastercard κάρτας σας και θα επιστρέψετε στο site μας για να ολοκληρώσετε την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
  • Ασφαλής Πληρωμή με Κάρτα και σε Τηλεφωνική Παραγγελία (Payment Links by Cardlink): Πλέον για τις παραγγελίες μέσω τηλεφώνου/e-mail/chat έχεις δυνατότητα να τις ολοκληρώσεις με ασφάλεια, μόνο με ένα κλικ μέσω της υπηρεσίας της Cardlink! Εμείς σου δίνουμε ένα ειδικό link, το οποίο σε μεταφέρει αυτόματα στο περιβάλλον πληρωμών της Cardlink, συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και ολοκληρώνεται η συναλλαγή.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο αντί απόδειξης λιανικής;” tab_id=”1634229098261-5fa25dab-1b83″][vc_column_text]

Ναι, επιλέγοντας έκδοση τιμολόγιου στο Checkout.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η πιστωτική/ χρεωστική μου κάρτα;” tab_id=”1634229129515-0995d43c-44fa”][vc_column_text]

Αν η τράπεζά σας αρνήθηκε την συναλλαγή μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

  1. Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  2. Έχετε υπερβεί το πιστωτικό / ημερήσιο όριο συναλλαγών της κάρτας σας.
  3. Έχετε εισαγάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
  4. Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  5. Κακή σύνδεση στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.
  6. Ανεπιτυχής διαδικασία 3D secure verification. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία αυτή για κάρτες Visa εδώ και για κάρτες Mastercard εδώ.

Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας και / ή δοκιμάστε με άλλη κάρτα / επιλέξτε άλλη μέθοδο πληρωμής.

 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;” tab_id=”1634229151254-8d663d15-c384″][vc_column_text]

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Μπορώ να πληρώσω για παράδοση στην Κύπρο/ εκτός Ελλάδος με αντικαταβολή;” tab_id=”1634229170739-d6b32fd8-9065″][vc_column_text]

Για παραγγελίες με χώρα παράδοσης την Κύπρο/ εκτός Ελλάδος αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής είναι η χρήση πιστωτικής/χρεωστικής Visa/Mastercard κάρτας και PayPal.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;” tab_id=”1634229191820-f8540d09-0837″][vc_column_text]

Οι επιλογές για την παράδοση της παραγγελίας σας είναι οι εξής:

  • Παράδοση στο χώρο σας (στο σπίτι, στο γραφείο κλπ).
  • Παραλαβή από κατάστημα ΕΛΤΑ courier.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Πόσο διάστημα χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία μου;” tab_id=”1634229224943-29795d0d-5fc6″][vc_column_text]

Καταλαβαίνουμε την αγωνία του να περιμένετε το νέο σας παπούτσι, ρούχο ή αξεσουάρ και καταβάλουμε πάντα κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποστολή όλων των παραγγελιών, με απόλυτη σειρά προτεραιότητας. Για αποστολή στο χώρο σας, ανάλογα και τον τόπο παράδοσης, ή παραλαβή από το πλησιέστερό σας από τα ΕΛΤΑ courier απαιτούνται 1 έως 5 εργάσιμες.

Οι χρόνοι αποστολής & παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν λόγω αστάθμητων παραγόντων (διαθεσιμότητα του προϊόντος σε αποθήκη εκτός της κεντρικής, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιρειών, αργίες, καιρικές συνθήκες κλπ.) ή σε περιόδους ιδιαίτερα μεγάλης ζήτησης (επίσημες εκπτωτικές περίοδοι, ημέρες προσφορών). Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας αν η παραγγελία σας καθυστερήσει λίγο. Να είστε σίγουροι ότι καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ξεπεράσουμε την όποια δυσκολία παρουσιαστεί.

 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;” tab_id=”1634229248348-294d55ba-7f95″][vc_column_text]

  • Η αποστολή στον χώρο σας (σπίτι, γραφείο κτλ) είναι με ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€ (και με χρέωση 3€ για παραγγελίες μικρότερης αξίας).
  • Η παραλαβή από ένα από τα ΕΛΤΑ courier είναι με ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€ (και με χρέωση 3€ για παραγγελίες μικρότερης αξίας).
  • Για αποστολή στην Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€ (και με χρέωση 9.99€ για παραγγελίες μικρότερης αξίας).
  • Για αποστολή στο εξωτερικό το κόστος των μεταφορικών είναι 14,99€ σε παραγγελίες βάρους έως 2,5kgr / όγκου 5lt (μέγεθος κούτας 25X20X10cm ή 30X25X15cm).

Σε περίπτωση αποστολής στο εξωτερικό που το δέμα της παραγγελίας ξεπεράσει το βάρος των 2,5kgr/ όγκο 5lt(ή χρησιμοποιηθεί κούτα μεγαλύτερων διαστάσεων από 30cmX25cmX15cm) τότε θα ενημερωθείτε για το extra κόστος των μεταφορικών μέσω email και η extra πληρωμή θα γίνει μέσω PayPal. Αν διαφωνείτε με το συνολικό ποσό των μεταφορικών η παραγγελία θα ακυρωθεί και τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα σας/ στον PayPal λογαριασμό σας.

Για χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον έξοδα (φόροι, δασμοί κλπ.) σύμφωνα με το νομικό καθεστώς της εκάστοτε χώρας. Επικοινωνήστε με τον τοπικό αρμόδιο φορέα της χώρας παράδοσης της παραγγελίας για να σας ενημερώσει για τα επιπλέον έξοδα που μπορεί να προκύψουν κατά την παράδοση της παραγγελίας.

Αν δεν παραλάβετε την παραγγελία εξωτερικού και από την στιγμή που λόγω υψηλών εξόδων εκτελωνισμού / επαναπατρισμού αυτή δεν μπορεί να επιστραφεί σε εμάς δεν μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας.

 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Από ποιον θα γίνει η παράδοση της παραγγελίας;” tab_id=”1634229274421-747434d6-3710″][vc_column_text]

Η ΕΛΤΑ courier είναι υπεύθυνη για αποστολές σε Ελλάδα ενώ για τις διεθνείς αποστολές και τις αποστολές στην Κύπρο συνεργαζόμαστε με την DHL Express.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα;” tab_id=”1634229294586-130ccf7a-7a89″][vc_column_text]

Στο realest.gr θα βρείτε ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες, τόσο προϊόντων όσο και μεγεθών. Αν ένα προϊόν/ μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα ενώ φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεσολαβήσει ακύρωση/ επιστροφή παραγγελίας και να επανεμφανιστεί ως διαθέσιμο προϊόν/ μέγεθος που έχει εξαντληθεί. Αν δεν υπάρχει απόθεμα σε κάποιο προϊόν/ μέγεθος τότε το αποσύρουμε αυτόματα από το site.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του realest.gr;” tab_id=”1634229317262-33e20245-69b8″][vc_column_text]

Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο “Newsletter” θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές και τα events του relaest.gr.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους μου αν τον έχω ξεχάσει;” tab_id=”1634229332843-77264959-f8bb”][vc_column_text]

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα “Σύνδεση”. Συμπληρώνετε το email σας και πατάτε “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Θα λάβετε email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;” tab_id=”1634229347336-31c76349-2e9d”][vc_column_text]

Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβατε θεωρείτε ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε καλέστε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;” tab_id=”1634229370582-5fd766ed-75fb”][vc_column_text]

Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]